Ut på stan igen

Hejsan Svejsan alla!

Nu har jag precis ätit lunch med familjen och ska snart gå ut för att träffa en kompis på stan. Tidigare idag var jag också  ute på stan med familjen då jag tittade på jenas som jag inte fick köpa för att mamma trodde att jag redan har så många, men anledningen till att jag vill ha ett till var det att jag letar efter ett par jätte tighta, smala och snygga jeans och nu hade jag hittat ett par men jag fick dem inte! Jag trivs inte ritkigt i dem jeansen jag har, men mamma känner sig lite pressad så jag får vänta. Tittade också lite på gladiatorsandaler men dem var inte snygga på tyvärr...

Nu ska jag gå ut på stan igen sen kommer jag förmodligen tillbaka och då hittar jag och kompisen säkert på nåt här hemma.

Puss & vi hörs senare med den sista delen av San Francisco resan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0