Tvätt

Sitter nu och viker tvätt... rätt tråkigt men jag gör vad jag måste göra för att få min höjda måndagspeng plus lite till kanske om jag har tur. Sen blir det plugg som jag inte orkat ägna mig åt ännu...

Jag har tänkt på en sak. Jag har tänkt på Alla Hjärtans Dag. Jag är singel men jag kanske kan fira den ändå. Jag vet vem jag ska spendera den dagen med i alla fall...  Jag älskar att fira sådana här dagar som knappast inte betyder ett dugg för oss i Sverige men rätt mycket utomlands. Jag tycker bara att det är trevligt och gulligt. Att få en dag/kväll med sin bästa tjejkompis eller killkompis. Man ska spendera sånna dagar med mycket kärlek! Om det inte fanns kärlek mellan två kompisar skulle det vara e jätte tråkig vänskap. Mycket kärlek ska de finnas på de här dagarna!
Hur ska ni spendera alla hjärtans dag?

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0