Trött efter stan

Nu har jag kommit hem och är så trött att jag snart måste ta en slummris så att jag orkar plugga sen.
Jag stack ut på stan lite över tolv och har nu varit på stan i 4 timmar! Det är nog ''personlligt rekord'', man blir verkligen trött över att gå in och ut ur affärer men det kan vara riktigt skoj! Jag skulle ha köpt en fransväska från Lindex men den hade tydligen tagit slut så jag ska se om jag kan få tag på den någon annan stans. Sen så skulle jag kanske köpa ett par sandaler på Åhléns men de var också slut, eller nej, det fanns två par slut men inte i min storlek... men jag fick ett par sjukt snygga svarta mocka stövlar från Håkanssons på rea. Kan visa dem på foto sen om jag orkar lägga upp dem.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund sen blir det plugg för mig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0