Tjenare!

Nu har jag precis ätit färdigt här och det blev någon kalv schnitzel av något slag med potatis gratäng och nån jätte god avogadoröra. Mums! Min pappa är verkligen bra på att laga mat samma som min mamma. Men pappa har ändå en liten extra ''poäng''.
Jag tänkte nu lägga upp del 1 av Texas, Dallas resan som jag reste när jag var 11 år (jag skulle fylla 12 år det året...), jag har inte så jätte många bilder men jag ska försöka lägga upp så många som möjligt. De flesta bilderna är nämligen mina familje medlemmar med på och de vill förmodligen inte komma med upp på bloggen och då får jag acceptera det men ska ändå försöka att övertala dem, annars får jag dölja deras ansikten.

Hörs snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0