Tar Rihanna tillbaka Chris?

Som jag nämnt tidigare (och alla andra kändis sajter) så har det ju spektulerats om att Chris Brown stjärnan har misshandlat sin ex flickvän Rihanna. Bråket började på en förfest till Grammy-galan och slutade med att Chris blev gripen. Hon har vilat upp sig på Barbados där hennes familj bor, men har nu kommit tillbaka till USA.
En insider säger nu att Rihanna fortfarande älskar Chris och vill ge förhållandet en ny chans, men hon vill ändå ha en ordentlig ursäkt för det han har gjort. Hon vill också visa för oss att han mår bra och hon tror att allting kommer att lägga sig och bli så som det var innan allting hände.
Vad tycker ni att hon ska göra? - Själv tycker jag att hon inte ska bli tillsammans med Chris igen efter det han har gjort. Jag tycker ändå att hon ska be honom att förlåta henne ordentligt och lägga allting bakom sig men inte ta tillbaka Chris. För det kan ju tänka sig att han kan göra samma sak igen. Det spektulerades ju också om att Chris hade slagit Rihanna innan skandalen.





Här är videon när Chris Brown blir arresterad. Det kan vara denna video men jag är inte dunder säker.

Tack till MSN Starlounge


Kommentarer
Felicia H

Sv: Okej :P Jag har sportlov nästa vecka ;)

2009-02-19 @ 21:15:16
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
tove

svar: klänningen du frågade om är köpt på ginatricot, dock rätt så länge sen så vet inte om den finns kvar :)

2009-02-19 @ 21:39:44
URL: http://edlund.devote.see
tove

svar: klänningen du frågade om är köpt på ginatricot, dock rätt så länge sen så vet inte om den finns kvar :)

2009-02-19 @ 21:40:39
URL: http://edlund.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0