''Stora dagen är här''

Tja!

Hur mår ni? - Jag mår gött jag, som vanligt... Idag är den ''stora dagen här''. Det är idag mina kusiner kommer från Stockholm för att hälsa på eftersom att dem har sportlov nu. Fan vad stressigt det kommer att blir när jag kommer hem. Jag kommer att komma hem kl. 15:45 kusinerna kommer 16:00 och på en kvart ska jag sätta på ugnen, bädda sängar och göra iordning toaletter. Det kommer inte att funka! Sen ska jag också plugga inför franska provet som jag har på onsdag som jag inte börjat på ännu... Jaja, jag hoppas att jag löser det på något bra sätt.

Jag får se om jag bloggar idag men jag ska försöka att blogga och då också passa på att lägga upp en resmé på San Fransisco resan och del 6 eller om det var del 7 av London resan, det beror på om internet vill samarbeta idag eller inte.

Nu måste jag gå så att jag klarar av fysikläxförhlret som jag har om en kvart men vi hörs ju såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0