San Francisco resan del 3

Jaha, då var det dags för del 3! Jag har ingenting att skriva om om den här resan så jag vet inte riktigt då vad det är jag ska skriva om... Jo, jag åt fisk varje dag i elva dagar förutom två gånger då jag åt kött. All mat var så sjukt god!






Vet inte ritkigt vad detta är tyvärr...

En vanlig kyrka som jag fotade.

Japp, såhär ser San Francisco ut från Coit Tower.

Jag antar att detta är Golden Gate bron (?)...

Utanför Coit Tower. Man ser också den lilla Alcatraz ön.

Utsikt över San Francisco från Coit Tower.

Jaha ja, här har vi mig då vid 12 års ålder (skulle fylla 13). Det är inte den  bästa bilden
men det är väl den bästa bilden på mig under denna resa. Mina solglasögon som jag har där
var absolut mina favoriter just då men nu har jag ett par pilotbrillor och ett par Ray Ban (eller hur man nu stavr det?...)

Utsikt över flera kvarter.

Ett till inlägg lite senare!
Hörs!


Kommentarer
Linnea Malivéz

Har du något som du verkligen brnner för? :)



Kram

/LM

2009-02-12 @ 13:19:43
URL: http://twistandshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0