San Francisco resan del 2

Jaha, då var det dags för del 2!



Alcatraz ön. Det var så sjukt himla ballt!

En ganska tråkig bild men jag gillar den.

Här ser vi lite av Golden Gate bron längst bort och utsikt över havet överhuvudtaget.

Jag hittade detta roliga träd vid en gata. Jag absolut älskade naturen på
San Francisco. Det  var nog den första gången i hela mitt liv då jag såg fria palmträd.

Här ser vi ett torn som heter Coit Tower. Det är ett torn där man kan se en otrolig utsikt över
hela San Francisco. Det var så himla fint!

Utsikt över San Francisco när vi står utanför Coit Tower.


Jag har ju rest otroligt mycket i mitt liv änså länge. Bl. a har jag varit på Hawaii som jag var på i julas (finns bilder och sånt under kategorin Hawaii, Kauai resan 2008- 2009), sen har jag varit i Texas, Österrike då jag åkt skidor och så var jag i London med min älskade mamma förra sommaren. Jag har tänkte att lägga upp alla bilder som jag hittar från alla dessa resor. Då kommer jag också bilda olika kategorier för vart jag har varit. Men just nu försöker jag att göra klart San Francisco resan. Del 3 kommer strax! Jag tycker det är roligt och trevlig att berätta om mitt liv så ni kanske får se en annan sida av mig.

Syns igen snart!


Kommentarer
Felicia H

Du verkar ha rest mycket, jag har oxå rest en del men inte till så coola ställen som San Franscico eller Hawaii :P När jag blir stor vill jag resa jättemycke :P Ha en bra fredags kväll ;)

2009-02-13 @ 17:34:19
URL: http://fillanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0