Rast

Hej alla!

Vad har ni för er just nu? - Jag sitter här i datorsalen på skolan och väntar på att bild lektionen ska börja...

När jag kommer hem från skolan sen så ska jag plugga och äta sedan blir det innebandy och dans.
Så, det betyder att jjag inte kommer att blogga så mycket idag för tisdagar är jätte stressiga. Slutar skolan halv fyra är hemma kl. 16 sen har ska jag göra läxan och äta på ungefär en och en halv timme sen måste jag sticka igen klockan halv sex. Stressigt!
men jag ska ändå försöka att lägga upp bilder från Kauai resan. men en så länge så ha de bra!


Kommentarer
Anna

gud, vad kul med dans! Kör hårt;) Kram

2009-02-03 @ 13:51:05
URL: http://annathomsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0