Onsdag

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bara bra jag. Sitter här och äter youghurt och ska snart gå och förbereda middagen för Carl ska på träning, sen blir det hemkunskaps plugg - prov imorgon... Förresten så gick so läxförhöret bra idag... Jag menar, det var ju lite svårt men inte överdrivet men jag svarade på alla frågor och det tyckte jag var viktigast.

Jag har märkt det att jag inte lagt upp del 6 av London resan och sen tror jag inte att jag la upp videon på sjösälarna och en resumé på San Fransisco resan så det får jag göra. Det är ju så att internet på andra datorn där jag har alla London bilder är så seg igen så då kan jag inte lägga upp bilder, men som sagt jag ska verkligen göra det så snabbt jag kan. Lovar!

Jag ska blogga mer senare och strax efter detta inlägg ska jag lägga upp en resumé av San Fransisco resan.

Men vi hörs ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0