Okoncentrerad men stolt

Hej hej!

What's up? - Jag är supermätt. Tog just en liten vegetarisk, men ändå några bitar kyckling, lunch stopp då jag tog lite rester från igår med en liten egen mix på tomat, salladslök och koriander. Muuums är det enda jag kan säga!
Pluggade förut också som jag berättade men kunde inte riktigt koncentrera mig, allting bara åkte ut ur mina öron och det betyder att jag är himlans okoncentrerad.... men jag är stolt! Stolt över att jag äntligen lyckades läsa alla dem sidor vi har läxförhör nu på onsdag. Jag kommer inte att få så himla mycket gjort nu på tisdag då jag bara har två timmar (kanske låter mycket men egentligen inte. Måste äta där emellan och göra alla läxor som är kvar under veckan.) från och med att skolan slutar och min innebandy börjar.... Lite stressig är det ju och jag börjar oroa mig för att jag inte kommer att klara läxförhöret men det är lungt känner jag nu för en gångs skull. Jaja, det fixa sig nog!

Jaha ja. Då ska jag försöka att blogga lite mer idag men snart igen blir det lite repetition på so:n. För att försöka minnas...

Hörs & ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0