Nya kläder!

Mamma och jag var ute på stan idag och jag fick som sagt några vårkläder, så tack igen mamma!
Jag blev faktiskt riktigt nöjd, och jag hade lust att fota dem så bilderna kommer här nedanför.

Ikväll åt jag supergoa tortillas, och inte fajitas eftersom att dem redan är färdiga och redan har maten i sig... Pappa hade lust att lägga fram kycklingen och biffen i stekpannan mitt på bordet och gud vad gott det var!




Denna top kommer att bli min absoluta favorit! Skit snygg till ett par jeans och boots!
Kommer från CHIC O CHIC

Denna tröja köpte jag på SISTERS på REA och jag tyckte den var lite rolig.
''Boyfriend Season Is Open'' och det är precis det den är!

Denna snygga sjal hittade jag också på CHIC O CHIC och jag tyckte den var skit snygg.
vanessa hudgens white scarf 22
Och jag fick självklart inspirationen från den underbart snygga och söta Vanessa Hudgens
Klicka för stor bild
Dessutom så total älskar jag hennes fransväska! Är jag den enda med det?

Jeansen jag köpte igår och de jag har på mig nu, kommer från Gina Tricot.

Samma jeans som från ovan...Glömde kanske att nämna det men ja, jag har låånga ben!

Mums med tortillas!

Såhär såg det goda bordet ut efter allt fix och trix!


Kommer förmodligen mer inlägg senare men ha det så gött så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0