Lördag 090227

Hejsan!

Hur mår ni? - Jag mår sådär. Jag har insett nu att jag har en lördag där jag måste plugga franska ungefär halva dagen och att jag är otroligt trött, men som tur är har jag mitt favorit te framför mig här nu som kan göra mig lite piggare.

Vad ska ni göra idag då? Jag ska som sagt plugga men sen ska jag också ge mig ut på stan för att bl. a köpa ett par snygga gladiatorskor på Åhléns, köpa en film (HSM 3) och hyra en film (Picture This), sen ska jag också förmodligen också köpa en snygg fransväska på Lindex men nu strax ska jag putta mig själv in i dushen sen blir det lite plugg en timme sen ger jag mig faktiskt ut på stan sen blir det plugg igen.

Jag har hittat filmen från San Fransisco resan, där jag har filmat sjölejon då det kommer upp ett inlägg efter detta med resumé och filmen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0