Vet inte vad...

Jag är alldeles för trött för att lägga upp del 6 av London resan så den kommer förmodligen att komma upp på onsdag eftersom att jag har en rätt stressig dag imorgon...

Jag kanske har bloggat tillräckligt för er idag men mitt mål är att vara så aktiv att jag är stolt över mig själv. Jag börjar verkligen gilla att blogga nu men jag har inte alltid tid för det och speciellt inte på tisdagar och som sagt så går skolan först och kommer alltid och göra.
Jag har försökt att fixa en ny header genom ett program som heter Picasa 3, men fattar inte alls hur man gör. Jag är ingen datornmänniska som ni kanske märker men jag försöker ha lite roliga saker här på bloggen som musik och bakrund som jag ändrar varje vecka som omväxling. Jag menar, det är ju inte roligt att ha samma musik och bakrund hela tiden för då kör man ju slut på sig själv och man börjar bli jätte irreterad på musiken som man lyssnat på jätte ofta osv. Men ni kanske har märkt det att jag har mixtrat lite med musiken idag och det är för att musiken var lite konstig. Det var liksom remix på vissa låtar och andra var kapade efter bara en minut men nu hoppas jag att det funkar. Men som sagt, om det är någon som fattar hur denna Picasa 3 fungerar så kontakta gärna mig!

Nu blir det sängen för mig för jag har vänt dygnet helt nu när jag slappade under lovet.... ajabaja, Amanda! Så jag har inte
lite problem med att somna på kvällarna men just nu vill inte mina ögon hålla sig öppna så jag antar att jag ska lyda mina ögon och för en gångs skull gå och lägga mig tidigt.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0