London resan del 4

Då var det dags för del 4 då!
Det är inte så många foton i denna del men del 5 som kommer efter denna är de riktigt många bilder!



En vanlig tråkig väg i Notting Hill men jag hade lust att fota den...

När mamma och jag hade varit på marknaden ville jag leta upp den bokaffären som
är med i Notting Hill filmen och den dörren som är med, och mamma trodde att det var denna
blåa dörr men jag sa att det inte var det. Och hade jag rätt? - Självklart hade jag det!

Här är i alla fall bokaffären. Jag blev jätte sprallig när jag såg den!

Den här gatan tyckte jag var lite speciell...

Och det var den! När jag och mamma hade kommit lite längre in på den gatan så
såg vi en svart och stor bil köra in på gatan och efter kom kanske tio andra bilar.
Ut genom den svarta bilden kommer en smal kvinna täckt med en sjal över ansiktet
och ut genom dem andra bilarna kommer massor med männsikor som börjar skrika coh ta foton.
Då fattade jag. Då fattade jag att det måste ha varit en kändis. Jag fick aldrig reda på vem det
var och jag runt hela dagen för att få reda på vem det var. Under det ögonblicket fick jag reda på hur
ett kändis liv kunde vara. Massor av främlingar som tar foto på en. Jag förstår lite hur jobbigt det kan vara.

Den här fina trädgården tyckte jag var alldeles underbart fin.

Lägenheter som var otroligt fina på utsidan.

En kyrka.

Och någon rolig figur framför någon slags jag vet inte vad...

Mamma ville att jag skulle fota de här villorna. Hon tyckte att det var festligt och roligt med
olika färgade hus i glada färger.

Då var det dags för del 5 imorgon då!
Hörs och puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0