London resan 2008 del 1

Då ska jag lägga upp ungefär 6 eller 7 delar av denna resa.
Under sommaren 2008 så var det en utav mina bästa sommrar under hela mitt liv. För det första så seglade jag med 18 andra tjejer som jag inte kände. Det förändrade hela mitt liv. Plötsligt så började jag se på mitt liv i en annan vinkel och den resan var det bästa jag gjort i hela mitt liv. En oförglömmig resa, men jag reste också med min mamma i tre dagar. Då stack hon och jag till London som vi hade talat om länge. Det var riktigt roligt och skönt att äntligen få det gjor! Bara mamma och jag.

Mamma och jag stack till London på skolavslutningsdagen, på kvällen.
 I denna del lägger jag upp bilder på vägen dit och när vi kom till London.


Jag älskar som sagt att fota. Ibland kan jag fota rätt tråkiga saker, ibland helt jätte fina och
intressanta saker.
Här ser vi vingen på flygplanet, och då var jag på väg till London. Har aldrig varit i London förut.

Solnedgången utanför planet.

Här hade vi precis lyft då jag ville fota liten del av Skåne.

Alla åkrar i Skåne (OK, inte alla men några...)

När vi hade kommit upp i luften så fotade jag molne. Jag tycker moln är så underliga saker.

Solen.

Jag, såhär såg jag ut i ansiktet när det då var avslutning i skolan.

Då var vi i London.

Flygplatsen.

När vi landade var jag jätte pirrig i magen.

Här ser vi då en karusell och något torn utanför vårat hotell.

Här var det då första delen av London resan 2008.
Imorgon eller senare ikväll kommer del 2.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0