Jätte trött

Hej!
Hur mår ni?- Jag mår gött men är trött. Kom just hem från innebandyn då vi bara var fyra som tränade. Men de tar så mycket på mina krafter (ni som känner mig vet ju hur dålig kondition jag har).
Detta blir nog mitt sista inlägg för idag för jag vill nu sätta mig och äta chips, glass och cheescake framför tv:n och bara slappa för en gång skull. Gör det ni också! Det behöver man minst två gånger per vecka.

Förresten så har jag nu städat mitt rum och gjort läxan (men dock inte svenskan som jag får göra imorgon istället...) vilket känns skönt. Jag hade bara några fel på engelskan så jag behöver inte sitta och rå plugga imorgon kväll.

Nej, nu får det vara nog för idag men vi hörs ju självklart imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0