Jaha

Tjabba jabba joho!

Hur mår ni? - Jag mår som vanligt (gött).
Har precis pluggat färdigt efter någon timmes plugg. Eller OK, jag måste plugga lite mera svenska men jag har verkligen ingen lust och om man inte har någon lust så är man inte koncentrerad och man kan helt enkelt inte plugga, så jag valde att nöja mig för kvällen. Jag får plugga mer imorgon helt enkelt.
Fick tillbaka engelska provet idag. Fick MVG! Jag är nöjd. Fick också tillbaka engelska läxförhöret då jag fick alla rätt men min bordkompis fick några fel och på ett annat så fick han ett mer minus poäng än jag så han sa bara '' fan dig alltså, jag vinner alltid över dig när det gäller prov men när det gäller läxförhör vinner du alltid''.

Jaja, nu ska jag få hjälp av pappa med en sak sen ska jag ladda ner lite musik till min iPOD och sen blir det nog sängen. Tidig kväll!
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0