Hemma från bion

Jag har nu kommit hem från bion. Jag ska vara ärlig. Filmen var helt OK. Den var inte helt lysande men var helt OK. Under vissa scener var den faktiskt otroligt rolig och Adam Sandler brukar ju oftast bara göra bra filmer.
Jaha, så jag sitter här nu och gör för det mesta ingenting så ska snart packa ihop och lägga mig till bädds. Läsa någon bra bok och bara ''njuta''. Gör det själva, det kan vara riktigt härlig ibland att bara tänka på sig själv i en liten stund och bara ta det coolt. Resten av familjen har gått och lagt sig och jag borde som sagt också göra det eftersom att plugget börjar snart och jag måste börja vända dygnet igen...

Idag var jag ju ute på stan med mamma och pappa. Jag köpte då ett sjukt snyggt och bra nagellack.
Vilken färg? - Självklart svart! Det är ju så himla snyggt! Jag frågade vad som är bäst för naglarna när man ska måla dem för att färgen ska hålla så bra som möjligt och då sa hon att man ska ta bort det gamla nagellacket med nagellacksborttagningsmedlet (där blev det ett vääldigt långt ord...) och inte tvätta händerna efter det för tvålen innehåller fett och då blir det ett hinna på nageln osv. Utan man ska måla på det nya nagellacket direkt. Jag antar att jag är rätt seg men det visste jag faktiskt inte...
Var också inne på hemmakväll och beställde en utav mina favorit filmer True Lies. Gud vad jag längtar tills jag fått den!

Imorgon så blir det en pluggar dag för det mesta eftersom att jag inte pluggade idag. Lite besviken på mig själv faktiskt att jag inte tar några riktiga beslut. men det ska jag ändra på. Och det är snabbt!
Ska också se om jag kan få tag på någon poolare... Ska verkligen också försöka att lägga upp bilder imorgon, ska bättra mig på det.

Nä, nu är det dags för mig att lägga ihop, ska bara kolla några saker på internet först, sen blir det bedtime!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0