Hejsan Svejsan eftermiddagen!

Hejsan!

What's up? - Mig är det supergött. Jo, jag har känt det att det har varit alldeles för lite foton på mig och annat här i bloggen under de senaste veckorna så under detta inlägg nu så har jag en hel drös (och då menar jag en hel drös!...)med bilder bl.a på mig från idag då jag knappt har haft för mig nåt bättre... Så jag lägger upp dem här nedanför.

Mamma och jag var ute på stan inte för så länge sedan och då fick jag äntligen lite vårkläder! Tack mamma! Jag längtar efter våren. Är jag den enda? - Jag vill få bort all denna snö och allt det kalla. Nu ska våren komma. Och det är tid för den att komma nu så jag hoppas att den är här snart. Jag har fått så himla mycket vårkänsla i mig nu. Jag saknar den!
Vintern är så dramatisk men lite härlig och ljus då när snön är här. Men det är kallt! Brrr, dessutom har jag börjat hata snön som jag nämnt tidigare...tyvärr så har jag det. Men kanske har sån tur att jag börjar gilla den igen, hihi. Nej, nu ska jag sluta babbla eftersom att jag kan babbla i evigheter och lägga upp bilderna istället!





Såhär såg jag då ut imorse när jag hade kommit ut ur duschen och satt på mig lite kläder och smink.
Det är så härligt att känna sig frsäch! Visst är det?

Mina nya jeans som jag köpte igår på Gina Tricot och ett svart nagellack.

Jaha, så detta var då alltså dagens outfit. En väldigt enkel och snabb outfit som bara är att slänga på.
Jeans från Gina Tricot, linne från JC och skjorta/blues från Lindex.

En ganska tråkig bild på mig men gillar ljuset som kommer sig ''smygande'' fram från fönstret bakom mig.

Detta fotot på mig är lite läskigt, för om ni tittar på mitt vänstra öga så ser det ut
som om jag inte har någon pupill, men tro inte det för det har jag! Det är jag super säker på (hehe)!

Jag var riktigt nöjd med mitt hår idag. Sov med en tofs och fick jätte lockigt hår.
Speciellt min lugg och det tyckte jag var rätt snyggt faktiskt! Och ja, jag har självlockar.

När mamma och pappa kommit hem från CITY CROSS med massor av god mat
så var vi ju tvungna att plocka upp allt och en hel del kom till kylen. Det var ritkigt härligt
att få se kylen full av mat. Dessutom är det god mat!

Jaha, jag igen då (det kanske ni var beredda på...) Här kan ni se mina lockar lite tydligare.

Och en när jag försöker att se lite gladare ut i alla fall. Men jag får nöja mig med dem
här bilderna för idag, på mig i alla fall...

Nu kommer del 4 snart av London resan så var beredda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0