Gomörrn

Hej Bloggen!
Hur har ni det? - Jag har det gött och som vanligt så har jag fortfarande inte riktigt vaknat trots att jag vaknade rätt itidgt idag...

Har suttit framför tv:n nu rätt länge och titta på bl. a Gilmore Girls som faktiskt är rätt bra men har egetligen aldrig haft tid att titta på det. Sen nu alldeles nyss så såg jag MTV Meets Miley Cyrus och det var rikitgt intressant! Hon verkar ju vara en riktigt go tjej ju!
Har ni tänkt på det att Oscarsgalan är ikväll? - Jag har tänkt på det mycket. Två av mina favorit skådespelare ska uppträda med både sång och dans och ska tydligen också ge ett pris. Jag vill verkligen se galan men röda mattan, då man får se kändisarna komma till galan och gå fram på själva röda mattan, börjar 23:55 och jag sover vid de lagret eftersom att plugget börjar imorgon. Jag hoppas att jag hitta klipp på YouTube och hoppas att galan går i repris någon gång.

Jaha, vad ska  ni ha för er idag då? - Jag ska plugga eftersom att jag inte pluggade igår heller... Men som sagt jag har haft ledig nu i en vecka då jag bara har glömt bort allt pluggande och nu är det söndag och imorgon börjat plugget. Det är lite tråkigt för det har verkligen varit skönt med lov. Men nu är det söndag igen och på söndagar brukar jag ju som sagt ha ''pluggsöndagar''. Lite tråkigt är det faktiskt.. Jag ska verkligen försöka att blogga idag efter jag pluggat färdigt. Men nu ska jag försöka att putta mig själv in i duschen så jag blir lite fräsch och sen blir det plugg. Men som tur är är det bara lite so och franska. Sen har jag hela söndagen ledig och senare ikväll kommer min frisör och som också är min granne på besök med att ta ett glas vin och umgås lite.

Men vi hörs ju så puss änså länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0