En underbar alla hjärtans dag

Men hejsan!
Hur mår ni då? Har ni haft en bra alla hjärtans dag änså länge? Jag mår helt fantastiskt! Min alla hjärtans dag har varit helt underbar.

Dagen började då med en härlig och lugn frukost med familjen vid tio tiden imorse. Sedan blev det lite bloggning och städning i mitt älskade rum. Sen stack jag ut på stan med familjen och tittade lite på skor mm. (kanske inte var så jätte roligt men...) Sen stack vi hem för att äta lunch då jag åt rostbiff, potatissallad och bakpotatis med skagenröra. Låter mycket va? Egentligen är det inte särskilt mycket, jag är en storätare och jag älskar mat och allt som har med mat att göra!
Sen var det dags! Dags att träffa min kompis Erik. Hämtade honom på stan och sedan stack vi hem och spelade kort. Vi spelade bl. a vänd tia och prutt gurka. Det var jätte roligt.

Jaha, det var det och nu sitter jag här hemma och skriver detta. Ska lägga upp del 1 av London resan efter detta inlägg sen blir det middag och sen ännu mer bloggning såklart! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0