Den första snön i Februari 2009

Tjohoo!
Hur mår ni där ute? - Jag mår bra. Kom hem från ishallen inte för så länge sedan... har också precis städat färdigt mitt rum som jag tagit några bilder på som ni kan få se om ni vill.

När jag vaknade imorse sa jag  ''ingen snö'' och hade jag rätt? Nej! Det är snö ute! Jag hatar snö nu för tiden.
Ända sedan jag flyttade hit har jag märkt det att det nästan aldrig har varit snö under självaste julen med det kommer alltid snö under februari månaden.

När jag var på väg till ishallen så hittade jag ett par jätte fina blombuketter i ett fönster som jag var tvungen att fota så dem finns också på foton här nedanför. Jag fotatde också snön.
Jag har verkligen ingenting att skriva om så jag ska nog sluta skriva nu. Men de kommer fler inlägg senare idag som vanligt. Nu måste jag sätta mig ner och plugga. Jag är verkligen inte på humör för det men om man har ett prov så är det de enda man måste göra: plugga. Idag känns allting så himla ledsamt...


Blombuketterna.

På väg till ishallen.

På väg till ishallen.

Min säng och min vägg full med affisher.

Mitt skrivbord och utsikt genom fönstret. Man ser också min säng och min gitarr (som jag aldrig spelar på...)

Mitt rum. Här ser vi min garderob rakt fram och min hylla med massor med gosedjur
på och en bokhylla till vänster med också massa gosedjur på. Jag har samlat på gosedjur sedan
jag var liten och gör det fortfarande.


Hörs sedan!
PS. Detta inlägg var väldigt konstigt. DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0