Dans snart

Tja!

What's up? - Jag mår OK. Har sovit rätt mycket nu sedan jag kom hem från skolan då jag började må illa... men nu mår jag redan bättre, och en semla gör det lite bättre! Andra för idag, om det är fettisdagen så är det ju fettisdagen!    
Det brukar oftast vara så att jag börjar må illa i skolan och så sticker jag hem och sedan mår jag bättre. Jag är den som aldrig blir sjuk. När jag var liten var jag alltid sjuk och nu är jag alldrig sjuk och om jag blir sjuk så är jag sjuk i typ 1 vecka och den andre veckan så går jag runt och är snuvig... men det är tur eftersom att jag är ''ett fan'' av skolan (hehe)!

Nu ska jag snart till dansen för nu kan jag inte skippa den. Jag är liksom ''ledaren'' i numret och det kan ibland vara lite svårt att dansa utan mig och jag kan inte slippa två gånger för då kommer jag alldrig att lära mig dansen som dem har byggt upp.

Nej, nu måste jag sticka för att komma till dansen i tid men syns ju sen såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0