Bröllop & Fettisdagen

Hej!

Hur mår ni? - Jag är sjuk, eller håller på att bli men tänker fasen inte bli sjuk för det är så sjukt roligt i skolan nu! Jag tänker ändå lägga upp ett litet inlägg, kanske fler ikväll...

Det är fettisdagen idag och jag tänkte gå ut och köpa semlor till mamma och brorsan, pappa får inte eftersom att han sitter på planet på väg till Kina.

Har ni hört det att det  är bekräftat att Victoria (kronprinsessan) och hennes pojkvän Daniel ska gifta sig 210? Jag tycker att det börjar bli dags för det, vad kul för dem! Jag hörde det själv på RIX FM i morse på RIX MORRON ZOO, jag vet att det är ett helt sjukt program men dem är ju så roliga!

Nu ska jag ut och köpa semlor sen blir dett plugg och sen ska jag sova så att jag kan gå till skolan imorgon.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0