Besviken på mig själv

Nu sitter jag här framför datorn och håller på med bloggen och är inne på YouTube medans jag pluggar. Inte bra heller att kanppast plugga. Har bara gjort två ämnen av typ sex. Jaja, jag hittade några videor som finns här nedanför i alla fall som är riktigt roliga! Båda är från hur dem gjorde High School Musical och två på små bebisar som...



Zac Efrons skämt med en skyltdockas hand.

Och så lyckades han tydligen starta ett litet ''bråk'' med casten där han började med
vatten ballonger... och om ni vill se hur det slutade så ska ni titta!

Bebisen är så sjuk rolig!

Bebisen är ju bara för sööt!


Kommentarer
andreas

haha, han fick en roll i south park. alltså, han längst ner.

2009-02-23 @ 21:09:29
URL: http://nanana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0