Alla Hjärtans Dag

Tjenare Bloggen!
Hur mår ni nu på Alla Hjärtans Dag? - Jag mår jätte fint fint. Är på jätte bra humör så detta kommer att bli en rolig dag!
Ska idag gå ut på stan lite och träffa en kompis nu på alla hjärtans dag, nu när jag själv har börjat fira den. Sedan ska jag nog städa mitt rum som jag nog kommer att göra först av allt så man får det gjort. Sen måste jag sticka till stallet och plocka ur mitt skåp. Hur ska ni spendera denna underbara dag? - Se bara till att den blir bra och rolig för det är vad denna dag ska fyllas med och kärlek såklart! Bli inte arg över något missförstånd för det står oftast upp missförstånd utan strunta i missförstånd och ha nu en riktigt rolig dag istället!

Jag kommer att lägga upp många fler inlägg idag med bidler och sedan också del 5 av San Francisco resan och förmodligen del 1 av London resan med min mamma.

Lägger upp en video som jag hittade på JustJaredJr. Den är av Demi Lovato och Selena Gomez och den är riktigt rolig!


 

Ha en riktigt trevlig alla hjärtans dag nu!!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0