1 Februari

Good Morning Sweden!
Hur mår ni? - Jag har precis vaknat så jag är lite pynkig just nu...
Blev ni glada för att jag la upp bilder från Kauai resan igår? - Hoppas det för det kommer lite fler i detta inlägget.

Jaha, vad ska ni göra idag då? - Jag ska till ishallen snart för jag har kiosk tjänst. Sen MÅSTE jag plugga. Jag pluggade inte igår eller städade mitt rum. Jag har ju sådana här pluggsöndagar då jag pluggar nästan hela dagen så det är kanske därför jag inte pluggade igår för att jag är så van att jag pluggar på söndagar. Men jag ligger lite risit till ändå... jag har engelska prov på tisdag och jag har inte börjat plugga ännu... och svenska prov om en vecka... men jag oroar mig mest för svenska provet. De ska handla om ordklasser, men men det är bara att sätta sig ner och plugga. Engelska provet oroar jag mig inte lika mycket för vi har redan haft exakt likadant prov innan julen och då hade vi det på prepositioner. Nu ska vi ha det igen fast hon ska översätta meningarna på svenska. Meningarna ligger ju liksom redan i bakhuvudet så det blir nog inte så jätte stort problem att plugga in det.







Här har vi Axel vid ett köpcentrum där han provar ett par solglasögon. Visst är dem snygga?

Så här såg det ut vid Waimea Canyon.

Ser ni hur brant det är?

Det var så otroligt vackert.

Det finns fria sälar på Kauai. Vi hittade en vid Poipu Beach.

Ett jätte vackert vattenfall som låg typ 30 km utanför en stad.

Jag kom inte ihåg vart detta var men visst är det coolt?

På väg till Kapaa.

På väg till Kapaa.

Nu ska jag äta frukost sen blir det ishallen och plugg!

Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0