Tredje advent










Nämen gomorrn!

Idag är det tredje advent! Herregud vad det går fort! It's close to christmas! Bara en vecka kvar nu till fjärde advent.
Hoppas att det är bra med er. Hos mig är det fint. Vaknade för ungefär en timme sedan och har bara tagit det lugnt, ätit frukost i lugn och ro.
Jag ska snart lite långsamt göra mig iordning för dagen. Duscha, måla naglarna på nytt (har gått med samma nagellack nu i tre veckor...), sminka mig och sen klä mig varmt. Det är kallt ute idag, och ännu kallare är det i ishallen. Bbbbrrrrr, det gillas inte! Definitivt inte för mig som alltid fryser. Jag har ganska lågt blodtryck så jag fryser ganska ofta....:(
Sen vid fem tar man bussen in till Malmö, och sen till dansen. Vi ska få all info om showen i januari så då är det ju självklart viktigt att jag är där!

Ni får ha det super så syns vi ju senare! Måste skynda mig nu så jag inte blir sen till kiosktjänsten. Ska vara där 13.10 och sitter fortfarande i nattkläder...

Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0