Hey, it's Saturday!

Hey!

Hoppas ni mår bra. Jag har själv börjat bli lite förkyld, så det första jag gjorde när jag kom till köket var att dricka en lime. Det hjälper! Hihi=)

Vad ska ni hitta på idag då? Jag ska bege mig ut för att hitta presenter till min älskling, och sen köpa lite smink. Jag har börjat bli röd under mitt högra öga, så jag måste köpa en cayal jag kan ha under bara. Och inte mascara.
Ikväll ska jag sticka med älskling, hans bror och deras kompis till bian och kolla på 2012. Jag har alltid tänk på ''jorden undergång'', och jag kan nog gissa redan nu att jag kommer bli hur rädd som helst.
MEN, innan dess ska jag till ishallen för kiosktjänst.

Ha det bra änså länge så hörs vi ju!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0