Håller med Kenza Zouiten

Hejsan!

Ännu idag har jag en sådan dag då jag bara är skit sur.... men jag hoppas att ni har det bättre i alla fall!

Snön har kommit hit till oss i Skåne, och jag gillar faktiskt inte snön. Inte här i Skåne, den blir bara brun och äcklig slask:(... Det är helt okej, eller helt fantastiskt, att ha mycket och vit snö under julafton men inte annars. Jag håller med Kenza.

Men just nu sitter jag och kollar på olika Michael Jacksons musikvideor och försöker komma på någon bra koreografi. Vi ska ha ett stort dansnummer på skolan i vår.
Nu kan jag verkligen hålla med om att han är dansens kung! Det är svårt att dansa som han, och ännu svårare att komma på en grymt bra koreografi utan att ta för mycket från hans videor, från tex Thriller, Beat It och Bille Jean.

Jag bloggade inte så mycket igår, jag vet. Men jag hade inte så mycket lust för det heller. Jag vet inte vad det är som gör att jag är på så himla dåligt humör, men jag vet att allt kommer bli ''bra'' igen då jag äntligen ska få träffa älskling.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0