GOD JUL :D

GOD JUL ALLIHOPA, ALLIHOPA!

Hoppas ni mår super där ute. Jag själv kunde nog inte mått bättre. Är på superhumör efter Filip kikade in lite. Vad glad jag blev av att få se honom!
Nu är det första vita julen på tre år tror jag. Snööööö!
Och snart ska jag och min familj titta på Kalle Anka, svensk tradition. Sen blir det middag och sen en massa julklappar:P Så himla kul! Jag har fortfarande ingen julkänsla i mig men jag antar att den kommer. Denna termin har gått så oerhört snabbt så har inte riktigt fattat att det är jul ännu, hehe det är jag det=)

En massa foton har jag tagit också som kommer upp antingen ikväll eller imorgon. Just nu vill jag  bara njuta med familjen och bara ta det lugnt.
Ni får ha en super julafton med massa mat, skratt, och kärlek. Julen är ju inte bara julklappar kom ihåg det ;)!

Vi hörs förmodligen ikväll:)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0