Dagen innan julafton

Hejsan!

Hoppas ni mår bra där ute! Jag är på oerhört dåligt humör, men jag hoppas att det blir bättre.

Jaha, imorgon är det julafton och vet ni vad? Här hemma är julgranen färdig, alla julklappar inslagna, all julmat och gottebordet färdigt, men vad då? Då är ju allt klart? Nej, verkligen inte. För jag har ingen julkänsla alls!!!
Och det är skit! Jag har fortfarande inte förstått att det är julafton imorgon.
Vet ni en till sak? För exakt ett år sedan var jag och min familj på Hawaii. Hawaii! Gud vad jag saknar det!
Nu kan ju gå in på kategorien ''Mina Resor'' så hittar ni allt från Hawaii där.

Nu ska jag ta och se på NCIS. Så jäkla bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0