''The Date''

Tjenare!!!!

What's up? Jodå, här är de helt fantastiskt!!!

Nu sitter jag här hemma i Lund och har kul! Efter en dels tjatande på mina föräldrar lyckades jag och mamma ta oss ner hit till Skåne. Jag har absolut ingenting att göra på landet, medans lillabror alltid har nåt att göra. Det blev ändå till slut att pappa och lillebror stannade kvar, även om det inte var planerat så. Hela familjen skulle med, men lillebror ville inte. Så det blev på detta viset istället. Mamma och jag åkte ner, men det blev lika bra ändå!!

Vi åker tillbaka på onsdags kväll igen, men dem dagarna som jag har här nere, så ska jag ha kul!
Imorgon ska jag tydligen träffa Olivia (vilket ska bli såå kul!) och vi ska ha en ''spadag'', haha! Det låter spännande!
Sen tisdag blir det mys med killkompisen, berättar mer sen... Och sen på onsdag så har jag faktiskt ingenting inbokat. Men nåt skoj blir det ju, förmodligen nåt skoj med Simon!

Ja, nu ligger det till så här va, att jag har träffat en kille. Och faktiskt hade en dejt idag. Eller dejt och dejt, men vi skulle ses. Och de gick bra! Håller det ganska privat för att inte avslöja för mycket så att säga. Men kommer säkert lite då och då.

Nu ska jag äta lite eftersom att jag inte ätit mer än frikost vid nio tiden imorse. En glass, en nektarin och en halv tallrik youghurt gick ner i min mage. Inte mer pga att jag var såå nervös! Så, gissa om jag är hungrig!!

Hörs imorgon med massor med bilder från sommaren och speciellt segnlingen!
XOXO
//Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0