Jodå, fortfarande lever jag!

Tjabba!

Hur mår ni? Jodå, jag lever! Anledningen till att jag inte bloggat är att jag inte orkat och inte haft lusten! Nu när vädret äntligen har kommit, så njuter jag av det så länge det varar.

Jag har det i alla fall helt OK här på landet. Skulle varit bättre om pojkvännen hade varit här, men så är de inte. Jag får hålla ut tills på måndag.
Solar, försöker jag göra i alla fall. Om jag lyckas, njaa, det kan jag väl inte riktigt hålla med om, men lite färg har jag allt fått!
Igår stack jag och familjen och ett par kompisar ut till en ö för att bada, sola och umgås. När jag väl hade fått på mig bikinin och smörjt in mig i solkräm, så var det bara rygen kvar. Mamma hade precis gått och lagt sig på berget, gjort det mysigt för sig och så. Men jag bad henne ändå att smörja in mig på ryggen men då sa hon:
''Men det får din pappa göra...''
''Nej, för han är inte bra på det'', sa jag.
''Ok, jag gör det'', sa mamma.
''Äh, ok, pappa får göra det.''

Jag gick ner till båten och bad pappa smörja in ryggen. Senare igår kväll så sa mamma:
''Oj, du har bränt dig på ryggen!''
''Lite eller mycket,'' frågade jag.
''Njaa. sådär.''
''Jag sa ju att pappa var dålig på det!''

Sen skrattade vi en hel del efter de. Haha, jag brukar ha rätt om det där alltså.

Nej, nog om detta, så ska jag bege mg ut och springa nu, sen blir det ett dopp.

Ha det grymt!


Kommentarer
frida

berätta om din pojkvän! kan vi inte få se honom? kram på dig!

2009-08-08 @ 21:28:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0