Jägers

Tjenare!

Hur mår ni? Jo, jag är riktigt trött efter fyra timmars dans, non-stop igårkväll. Jag stack dit med Olivisen, och hade grymt kul! Alla pratar om Jägers, och jag har ju bott här i Skåne nu i tre år, men har inte hört talas om det förräns för ungefär 3månader sedan, då jag hörde vad det verkligen var. Jag tänkte, ''ähh, vad fan. Jag måste testa!''.
Jag är ingen festperson, men igår var det riktigt kul! Jag sitter hellre hemma och myser, men jag gillar faktiskt att fetsa, utan alkohol då såklart! Det tog en stund innan jag kom ut. Efter ett par varv runt dansgolvet, och några varv utomhus, så kom en riktigt bra låt. Självklart var det ju den bästa partylåten som finns (enligt mig i alla fall...hehe) Right Round med FloRida och Keisha. Jag kunde inte bara stå still och titta på alla andra som dansar, utan jag gav mig själv ut på dansgolvet, och fan vad skoj det var!
Jag gjorde kanske ett ganska dåligt val med att ta gladiatorskor, eftersom att jag har ganska ont i ryggen idag, men vad fan! Vad gör det?
Träffade också på Andreas där, men också en kompis jag inte sett på jätte läänge!
Ska dit nästa gång också, det var ju kul!

Nu ska jag bege mig ut på stan för att titta på RIX FM Festivalen, haha!



Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0