Hittade kamerasladden = egobilder!

Hejsan Svejsan!

Förtsa dagen på sista praoen gick bra. Det var kul och alla på Glorias är oerhört trevliga och snälla.

Jag gav i alla fall inte upp letandet av kamerasladden, och självklart låg den ju mitt framför näsan på mig. På
hyllan ovanför mig, så varför såg jag den inte? Haha, jag kan allt vara blind ibland alltså.
Jag tog i alla fall lite egobilder såklart, men vad gör de?
Efter detta inlägg kommer det komma upp en hel drös med underbart fina bilder, som jag tog under helgen jag var på landet för en vecka sedan.







Imorse var jag på ett väldigt bra humör.
Just nu är jag bara vääldigt trött.




















Och ja, jag har självlockar. Själv kan jag inte riktigt förstå att jag kan ha lockigt hår...?
Och mina ögon är faktiskt riktigt fina på dem här bilderna..:)


Kommentarer
Anonym

du har väldigt vackert hår!

2009-08-31 @ 17:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0