Hejsan halloppsan!

Tjenare!

Hur mår ni? Jodå, jag har det grymt! Kom hem för ett litet tag sedan från Malmö Festivalen, där det var grymt kul!
Var självklart där med Olivia och hennes lillasyster. Hade otroligt trevligt och roligt. De hade fått för sig att det ville köpa ett stort, blått helium hjärta, som vi sedan skulle blåsa i oss. Haha, och det gjorde vi! Men det lyckades inte så bra på mig, haha, jag kunde inte hålla mig för skratt! Jag och mina skrattstunder alltså, jag får skrattanfall. Jag låter inte när jag skrattar, utan jag sitter bara där och skakar, haha...

Innan jag stack till Malmö, och tappade bort mig helt under bussresan (hehe), så var jag och familjen på Nova för att kolla på cykel till lillebror, sen städade jag Chewies bur, och sen, äntligen efter 4 dagars längtan, stack jag hem till pojkvännen. Det var både kul och mysigt.





Inte den finaste, men ett hej från mig i alla fall!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0