Besviken!!

Hejsan!!

Här sitter jag och bloggar efter en ganska cool dag, och en biokväll här nu på slutet.

Stack tidigt idag till Olivia och hade lite yoga (vilket inte alls var min grej då, men, men...), gjorde lite massage och ansiktsmaskar. Åt lite lunch och sen film. Senare var jag tyvärr tvungen att sticka hem.
För att göra vad då? - Jo, köpa en iPod Nano! Jo, det gick ju bra tills jag kom hem och fick reda på att LimeWire inte fungerar! Är inte det, det absoluta perfekta tillfället, för att göra en tjej som jag, jätte irriterad!?
Sen på det, så har jag ingen kamerasladd här hemma, så jag kan inte lägga upp alla mina bilder från sommaren!
Fan, vilket tur jag har idag då! Eller inte...

Men i alla fall! Mamma och jag gick och kollade på The Proposal med Sandra Bullock, som faktiskt var helt OK.
Både hysteriskt rolig, lycklig och lite sorglig då och då.

Imorgon ska jag vara med babe, lämna in mammas cykel på reparation, gå till Telia och bara leva! Eller leva och leva kan jag ju inte säga, men jag ska ha skoj!

Ha det så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0