vet inte vad...

Hejsan!!

Hur har ni det? Jag är fortfarande sjuk och har just kommit hem från apoteket med några kurer. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills på fredag.
Imorgon är det ju Sverige-Schweiz i ishockey och vem ska missa det? Inte jag, nej! Jag, familjen och alla familjer i Carls ishockeylag ska dit till Malmö Arena och kolla på matchen live. Det är därför jag också ska stanna hemma imorgon. jag är alltid hemma en extra dag när jag varit sjuk för att vara ''säker'' på att jag verkligen är frisk. Men just nu är jag knappt nära, men lite på bättringsvägen. Jag har inte så jätte ont i halsen och det är väl ett bra tecken?

Nu ska jag försöka att fixa en sen med god lunch innan jag svälter ihjäl av hunger. Senare blir det plugg och ikväll blir det Grey's Anatomy!

Hörs!

PS. Nu är det vår ute! 13 grader plus och strålande sol! Jag kunde knappt ha på mig min bruna kappa från H&M utan att bli för varm. DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0