Vet inte vad...

Tjabbare!

Hur är det med er? Mig är det helt fantastiskt! Jag mår superbra idag.
Nu för ett litet tag sen gjrode jag precis klart middagen till lillebror eftersom att han ska iväg på träning och jag hade tänkt att äta lite senare.

Jag måste verkligen, verkligen, be om ursäkt för mitt dåliga bloggande men jag har haft så sjukt mycket plugg! Det är en andledning till varför jag inte bloggat, en annan andeldning om ni är intresserade, så har jag inte orkat blogga. Men ska nu bättra mig nästa vecka för det är på tisdag jag ska ha detta stora prov på 27 sidor om den industriella revolutionen. Jag ligger riktigt risit till eftersom att jag inte fattar ett skit men också för att jag inte börjat plugga ännu, och i helgen ska jag till Göteborg så jag hinner inte riktigt plugga men ska försöka.

Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0