Vår!

Tjohoo!

Hur är det med er? Jag har det ganska bra jag. Hade en riktigt slappdag i skolan idag.
Jag måste verkligen be om ursäkt för att jag inte alls har bloggat men jag har inte alls haft lust och jag har också lagt skolan först. Men jag ska försöka att bli lite mer aktiv. Lovar!

Nu har våren äntligen kommit! När jag tittade ut genom biologi fönstret igår såg jag löv på trädet utanför. Jag blev så jätte glad! Löven har äntligen börjat komma till Lundagård också. Sen har det borstat bort gruset på gatorna. Är inte det ett sånt här typiskt vårtecken? Det tycker jag i alla fall! Så, skönt att kunna gå i kjol och klänning nu. Ska bara hitta nån snygg klänning.

Vad ska ni hitta på i helgen då? Jag ska imorgon kolla på bio med en kompis och sen förmodligen umgås lite med honom också (det är Simon om ni undrar det. Vi är fortfarande kompisar!). Sen på söndag ska jag plugga till massor av prov jag har, som jag också ska göra strax. Sen kommer jag nog inte göra så mycket...

Ska lägga upp bilder sen om jag kommer framför datorn fler gånger ikväll, som jag tvivlar på att jag inte kommer att göra, alltså att sätta mig här ikväll igen.

Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0