Sverige-Schweiz, plugg och vår

Hejsan!!

Hur har ni det? Jag har det faktiskt helt OK. Börjar bli lite mer frisk så jag hoppas att jag är tillräckligt frisk för att gå till skolan imorgon.
Jaha, vad händer idag då? Just nu sitter jag här framför datorn skriver detta inlägg och pluggar svenska där en uppstats ska lämnas in imorgon, så jag pluggar på för fullt här hemma. Senare ikväll är det ju också Sverige-Schweiz som jag nämnde igår. Jag är ju inget jätte stort fan av hockey men kankse blir ikväll, hehe.
Sen, vet ni vad? Det är vååååååår! Jag är så grymt glad! Det sitter massor med studeneter i Lundagård och njuter av solen som äntligen har tittat fram. Och en stackars jag som sitter här hemma och är sjuk och pluggar, fint.

Nu ska jag fortsätta att plugga och sen ta en liten tupplur innan jag och familjen tar bilen till Malmö Arena efter kl fem.

Hörs!


Kommentarer
frida n

Jaa dt är iaf vår här uppe :D Idag var dt riktigtriktigt varmt :D

2009-04-02 @ 19:03:37
URL: http://fhn .blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0