Städ och slapp-dag

Hejsan!

Det blir bloggning idag eftersom att pojkvännen är lite krasslig så kan vi inte ses.... men imorgoon kommer vi att ses!

Hur hade ni det igår då? Jag hade det ju helt fantastiskt men denna dag kommer inte att bli lika fantastisk. Jag ska hjälpa till och städa här hemma (fy, vad tråkgit!) men det måste göras, sen kommer jag inte att ha nåt för mig. Så, jag får se om jag hittar på nåt, om jag bakar, pluggar eller vad jag nu ska göra....?
Ska se hur mycket bloggning det blir idag men jag hoppas att det blir lite idag i alla fall. Ska se om jag kan ge mig iväg till Nova Lund och se om jag hittar nåt roligt där.
Ännu har jag inte ätit frukost så jag ska få se om jag kan få i mig nåt, om jag är inte är så lat att jag faktsikt gör våfflor till frukost. Mums!

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0