Race To Witch Mountain

Hejsan!

Hur har ni det en sån här fin vår lördag? Jag har det gött jag efter en riktigt bra sömn inatt. Men inte lika bra när pappa började spela denna bingo Maria låten... då blev jag lite arg, men som tur var somnade jag om.

Vad ska ni hitta på idag då? Jag ska alldeles strax äta frukost och sen lite senare ska jag bege mig ut på stan för att fixa några ärenden. Sen ikväll blir det Race To Witch Mountain med Simon. Gud, vad skoj det ska bli! Har inte tittat på bio sen jätte länge, om jag tänker tillbaka så var senaste gången faktiskt när HSM3 hade premiär. Alltås den 24 oktober 2008
(om man ska bortse från den bion jag kollade nu på under loved med Sara.).

Hörs senare!


Kommentarer
Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

mår bara bra :D

gör du då?



kul att du är med :D

2009-04-18 @ 11:25:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0