mataptiten har försvunnit

Hejsan bloggen!

Hur har ni det? Jag har det gött jag. Sitter här hemma och äter en banan till frukost. När jag blir eller har varit sjuk så försvinner min mataptit och vad jag än äter så får jag ont i magen efter det. Vilket är sjukt synd eftersom att jag älskar allt som har med mat att göra. Men, jag får börja proppa i mig mat ändå för mat måste jag få i mig, annars klarar jag mig inte under dagarna.
Vad ska ni göra idag då? Jag ska vara med S idag och sen ska jag ju klippa mig också! Annars kommer jag inte att ha nåt för mig alls idag... Nu ska jag kolla ett par extra saker här på datorn innan jag hittar på nåt annat, som inte har med datorn att göra!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0