MakeOver (typ)

Jaha då! Då klippte man sig idag då och självklart har man bilder på det! Bild också på mig i min nya sminkning, ni ska då veta att det inte är lika snyggt som makeup artisten gjorde det, men nöjd är jag faktiskt. En liten kortare version av mitt hår eftersom att jag hade längre innan jag klippte det!

Hur har ni det annars då? Jag har det helt fantastiskt. En dag med pojkvännen idag också, ny klippt, ska snart ut och handla ingredienser (till kanelbullar om ni ville veta det...) och så snart ska man börja göra sig iordning för Göteborg resan!
Nu ska jag lägga upp bilderna sen ger jag mig ut på stan för att handla ingrediensera då, ska se om jag hittar nån snygg skinnjacka eftersom att jag letar ''desperat'' efter en, och sen blir det bakning och senare Cityakuten! Missat två avsnitt vilket betyder att jag verkligen inte kommer att fatta ett skit när jag tittar på det ikväll.





Snyggt? Jag är riktigt nöjd!

Har ni förresten sett det att mitt hår nästan är brunt nu? Det börjar mörkna.

Och sen en i profil så klart!

Nu ska jag ge mig ut men hörs snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0