Livet består av jag vet inte vad?

Hejsan!

Hur har ni det? Jag har det inte så bra...När jag skulle cykla hem från plugget träffade jag en parallell klasskompis som jag skjutsade men ramlade efter några meter, så mina jeans gick sönder (det gör inget för dem blev snyggare!) och knäet skrapades upp så nu har jag ett riktigt stort sår på knät. Men det gör inget! Det är väl bara ett sommar tecken? Men det svider som attans och hela knät är svullet, nej jag ska inte gnälla. Sen har jag just insett det att hela denna dagen kommer att bestå av plugg plugg plugg. Lite tråkigt men så är det. Sista dagen nu som det är så här mycket plugg. Jag har ju prov i SO imorgon och jag började plugga igår, så nu får jag sätta mig ner och jobba flitigt.

Senare så ska jag försöka byta bakrund eftersom att det var ett tag sen.
Har förresten ingen aning om varför jag har den där rubriken, men det blev rubriken för idag.

Ha det!


Kommentarer
Lona

haha lyckart! :D

2009-04-27 @ 16:33:44
URL: http://lonatrogen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0