Kärleksdikter

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

När jag ser dig blir jag trollbunden på sekunden
När du tar mig i famn kommer jag genast i hamn
När din mun möter min
I en sekund är jag din

Vill bara att du ska veta att för mig är du den ende
Ett liv utan dig är som ett liv utan syre
Jag är så glad för att du finns
Du är mitt liv
Jag älskar dig!

Jag kan känna känslan av närhet och trygghet av dig
Det är du som har fått mig att känna den här underbara känslan som jag får
När vi två pratar med varann det kan kännas som om vi känt varann i en evighet
Och den evighet jag känner tar aldrig slut för den växer innom mig
Och när jag behövde någon som mest då fanns du där vid min sida.

Rosor är röda
Violer är blå
Smultron är söta
Och du är likaså

Också nätter när jag sover ensam
Lägger jag kuddarna brevid varandar
En är min älskade-
Jag kramar den hårt, och sover


Jag kan sitta i timmar och bara tänka på dig
Jag kan sitta i timmar och bara titta på dig
Jag kan sakna dig
Jag kan älska dig
Är att jag älskar dig

Jag kan sitta i timmar och bara läsa fina kärleksdikter.
Men här har jag tagit ut några som är riktigt fina och som betyder rätt mycket.
Den sista har jag skrivit. Den kanske inte är den bästa. Men jag, jag skrev den.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0