Har aldrig varit såhär nervös inför ett prov

Jag har aldrig varit såhär nervös inför ett prov. Jag sitter nästan och skakar, det är lite överdrivet jag vet... Men jag fattar och kan typ ingenting! Det är inte särskilt svårt utan det är bara att läsa och minnas. Allt är ju så logiskt som det bara kan bli! Så jag fattar inte vad problemet är. Aja, nu har jag i alla fall skrivit klart alla anteckningar och nu ska jag snart sätta mig ner igen och läsa igenom allting.
Men det är ju bara ett prov! Det är inte någonting som står mellan liv och död nu. Det är ju bara ett prov och om man inte blir godkänd är det bara att göra om det och det är inte hela världen, fast det vill man ju helst slippa. Jag menar det är helt OK för mig att inte bli godkänd på detta prov men det är annorlunda om det är typ fysik. Jag vill ju helst inte bli underkänd men om jag blir det så blir jag det. Så är det bara!
Nej, nu ska jag stänga ner denna dumbom och sätta mig framför SO boken och fortsätta läsa, sen blir det lite franska och sen tv där det är Cityakuten!

Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0